Revit Modellen in 3ds Max – Gevorderd


Autodesk 3ds Max is dé oplossing als het gaat om animeren, visualiseren, modelleren en renderen in 3D. In de wereld van film en televisie, bij de ontwikkeling van de nieuwste generatie games en bij het visualiseren van de spectaculairste designs is Autodesk 3ds Max de absolute nummer 1. Daarnaast is 3ds Max onmisbaar bij het maken van simulaties in 3D en Virtual Reality-projecten.

Tijdens de cursus Revit-modellen in 3ds Max – Gevorderd leert u fotorealische visualisaties en animaties maken. Het opwerken van een Revit-model staat tijdens deze training centraal. U leert gebruik te maken van de snelle rendertechniek in 3ds Max.

Het officiële Autodesk cursusmateriaal en lunch zijn bij de cursus inbegrepen. Het cursusmateriaal is Nederlandstalig.

Doelgroep

Deze cursus is bestemd voor Revit-gebruikers die meer willen dan de standaard in Revit aangeboden rendermogelijkheden.

Voorkennis

Voor het volgen van deze cursus is kennis van Revit Architecture en 3ds Max vereist.

Duur

De duur van deze cursus is twee dagen.

Groepsgrootte

De maximale groepsgrootte bedraagt acht personen.

Certificaat

Na afloop van de cursus Revit modellen in Autodesk 3ds Max - Gevorderd ontvangen alle deelnemers het officiële Autodesk-certificaat.

Tijdens de cursus  Revit modellen in Autodesk 3ds Max – Gevorderd komen de volgende onderwerpen aan de orde:

  • creëren van Standard Primitives;
  • creëren van Extended Primitives;
  • AEC Objects (Doors, Windows, Stairs, etc.);
  • werken met Modifiers;
  • creëren van Shapes;
  • Array, Mirror en Spacing Tool;
  • Proboolean;
  • aanmaken en toepassen van Advanced Materials;
  • aanmaken en beheren van een Material Library;
  • Viewport Canvas;
  • toepassen van verschillende soorten Maps;
  • creëren van een realistische heg (Particle Flow);
  • importeren van bibliotheekelementen (bomen, planten, meubels, auto’s, etc.);
  • creëren van realistische gordijnen/tafelkleden;
  • belichting voor Exterior Scenes (advanced);
  • belichting voor Interior Scenes (advanced);
  • Pivot Point verplaatsen;
  • Time Slider;
  • Time Configuration (advanced);
  • animeren van objecten;
  • animeren van belichting en camera’s;
  • Curve Editor;
  • Dope Sheet Editor;
  • Wire Parameters;
  • Exposure Control (advanced);
  • Global Illumination;
  • Final Gather;
  • renderinstellingen (advanced);
  • renderen (advanced).
Voor deze cursus zijn momenteel geen data gepland. Neem via onderstaand formulier contact met ons op voor meer informatie over de mogelijkheden.