Autodesk 3ds Max – Gevorderd


Autodesk 3ds Max is dé oplossing als het gaat om animeren, visualiseren, modelleren en renderen in 3D. In de wereld van film en televisie, bij de ontwikkeling van de nieuwste generatie games en bij het visualiseren van de spectaculairste designs is Autodesk 3ds Max de absolute nummer 1. Daarnaast is 3ds Max onmisbaar bij het maken van simulaties in 3D en Virtual Reality projecten.

De cursus Autodesk 3ds Max – Gevorderd richt zich op personen die graag meer uit 3ds Max willen halen. Deze 3ds Max-training gaat dieper in op de uitgebreide mogelijkheden van 3ds Max, waardoor u zich kunt onderscheiden ten opzichte van de concurrentie. Deze cursus sluit perfect aan op de Autodesk 3ds Max Basiscursus.

Na het volgen van deze gevorderde training kunt u absoluut beter en sneller werken met 3ds Max (Design) en beheerst u veel meer technieken. Tijdens de training komen praktische onderwerpen aan de orde, die u direct kunt toepassen in uw eigen werkomgeving.

Deze cursus wordt gegeven op een Autodesk Authorized Training Center en wordt afgesloten met een officieel Autodesk-certificaat.

Het cursusmateriaal en de lunch zijn bij de cursus inbegrepen.

Doelgroep

Deze cursus richt zich op personen die reeds beschikken over een basiskennis van 3ds Max en meer uit dit programma willen halen.

Voorkennis

Van de cursist wordt basiskennis van Autodesk 3ds Max verwacht.

Duur

De cursusduur is vijf dagen.

Groepsgrootte

De maximale groepsgrootte bedraagt zes personen.

Certificaat

Alle cursisten krijgen na afloop van deze gevorderde training een officieel Autodesk-certificaat.

Tijdens de cursus 3ds Max Gevorderd woren de volgende onderwerpen uitgebreid behandeld:

User interface:

  • customize user interface;
  • viewport shaders;
  • schematic view;
  • paint selection;
  • select and manipulate.

Scene management:

  • clone and align;
  • object display culling;
  • scene states;
  • walk through viewport navigation;
  • paths configuration;
  • Xref management;
  • DWF export;
  • camera matching;
  • asset tracking;
  • Autodesk vault.

Modeling:

  • editable poly;
  • selection tools;
  • mesh painting;
  • edit poly modifier;
  • sweep modifier;
  • shell modifier;
  • renderable splines;
  • TurboSmooth modifier;
  • patch modeling;
  • symmetry modifier;
  • unwrap UVW.

Particle flow:

  • creating a particle source;
  • emission rollout;
  • selection rollout;
  • system management rollout;
  • script rollout;
  • particle view;
  • event display navigation;
  • general manipulation;
  • global versus local events;
  • branching events;
  • actions in particle flow;
  • materials in particle flow;
  • operators in particle flow;
  • space warps;
  • forces and deflectors.

Dynamics:

  • introduction;
  • using reactor;
  • reactor tools;
  • update Max.

Mental ray:

  • mental ray lights;
  • shadows and displacement;
  • mental ray maps;
  • mental ray materials;
  • caustics;
  • global illumination;
  • camera effects;
  • final gather.

Advanced lighting:

  • radiosity;
  • skylight;
  • photometric lights;
  • shadow parameters;
  • render to texture;
  • render elements;
  • batch render;
  • exposure control;
  • ambient/reflective occlusion.

Animation:

  • advanced curve and dope sheet editor;
  • constraints;
  • controllers;
  • parameter wiring;
  • inverse kinematics;
  • motion mixer.

Materials:

  • multi/sub-object;
  • ink ’n paint;
  • Xref;
  • raytracing;
  • matte/shadow.
Voor deze cursus zijn momenteel geen data gepland. Neem via onderstaand formulier contact met ons op voor meer informatie over de mogelijkheden.